Firma handlowa (branża spożywcza) na pełnej księgowości, poszukuje osoby do pracy na stanowisku:

Główna/y Księgowa/y.

Twoje kompetencje:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość lub pokrewne)
  • 3- letnie doświadczenie w dziale księgowości (specjalizacja handlowa)
  • praktyczne doświadczenie w zakresie pełnej księgowości ( znajomość zasad księgowości)
  • znajomość ustawy o rachunkowości, przepisów podatkowych (VAT,PIT) i umiejętności stosowania przepisów w praktyce
  • znajomość MS Excel oraz programu Symfonia
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej

Twoje zadania:

  • zarządzanie zespołem księgowym
  • księgowanie dokumentów kosztowych, przychodowych, WB, oraz ich weryfikacja pod względem formalno- rachunkowym
  • uzgadnianie sald, bieżąca analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych
  • bieżąca kontrola i analiza zapisów księgowych
  • sporządzanie sprawozdań finansowych według ustawy o rachunkowości
  • przygotowanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne, banków i innych instytucji
  • sporządzanie sprawozdań GUS
  • rozliczanie VAT i podatku dochodowego osób fizycznych

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w lokalnej Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • ubezpieczenie grupowe
  • pracę w komfortowym biurze oraz miłą atmosferę
  • wsparcie od pierwszych dni pracy.

 

 

 

Pozostałe oferty z tego samego miasta

Kajki 10/12
10-547 Olsztyn

kom. 518 694 495
kom. 518 694 427

biuro@olsztyn.skwp.pl

PKO BP S.A. O/O Olsztyn 68 1020 3541 0000 5902 0010 8902