search Wiedza współpraca wsparcie od 1907
Miasto:
Olsztyn
Miejsce:
Kajki 10/12
10-547 Olsztyn
Termin rozpoczęcia:
4 kwietnia 2025r.
Godzina rozpoczęcia kursu:
09:00
Typ:
szkolenie
Tryb:
w dni robocze
Opłata:
470,- zł od osoby

ORGANIZACJA

Termin szkolenia: 4 kwietnia 2025r.

godzina: 9:00 do 15:45

WYKŁADOWCA

Marcin Gałka - specjalista w zakresie wdrażania i audytów systemów księgowych i kadrowo-płacowych, wieloletni wykładowca SKWP, praktyk w zakresie rozliczania wynagrodzeń

CEL SZKOLENIA

Zajęcia obejmują pracę z wykorzystaniem aplikacji Comarch OPTIMA. Słuchacze nauczą się zakładać firmę i podstawową konfigurację. Po ukończonym kursie uczestnik będzie potrafił zaksięgować podstawowe operacje gospodarcze z wykorzystaniem gotowych schematów księgowych, oraz sporządzić podstawowe zestawienia księgowe. Celem tego szkolenia jest aby osoba która ukończyła szkolenie potrafiła samodzielnie rozpocząć pracę z programem (znając podstawowe zagadnienia księgowe)

ADRESACI SZKOLENIA

  • użytkownicy, którzy nie pracują z programem;
  • osoby, które już pracują na programie i chciałyby pogłębić swoją wiedzę z tego zakresu;
  • pracownicy pracujący w działach księgowych.

PROGRAM

1. Zakładanie firmy.
2. Konfiguracja firmy.
3. Obsługa Rejestrów VAT (zakup i sprzedaż).
4. Obsługa Płatności (Preliminarz płatności i moduł Kasa/Bank).
5. Tworzenie Deklaracji.
6. Rozliczenia i rozrachunki w systemie.
7. Wczytywanie lub wprowadzanie wyciągów bankowych.
8. Ćwiczenia z wprowadzania dokumentów.
9. Tworzenie kręgów kosztów.
10. Księgowania okresowe - księgowanie polis.
11. Zagadnienia merytoryczne związane z zasadami księgowania.
12. Automatyczne przeksięgowania zapłaconych składek ZUS w KUP.
13. Przeksięgowanie kont zespołu 4 i 7 na wynik finansowy.
14. Pytania i odpowiedzi.

  • 470 zł/os.

Opłatę  za kurs należy uiścić dopiero po mailowym potwierdzeniu realizacji szkolenia przez pracownika biura.

Szczegóły organizacyjne przy szkoleniu on-line:

  •  Zajęcia prowadzone przez Internet, za pomocą specjalnej platformy  ClickMeeting umożliwiającej komunikację pomiędzy wykładowcą a uczestnikami, pozwalającej także na zadawanie pytań wykładowcy na czacie.
  • na wskazany adres e-mail uczestnik otrzyma zaproszenie do spotkania video z wykładowcą za pośrednictwem programu/aplikacji ClickMeeting, prosimy o podawanie własnego adresu e-mail.
  • Zgłoszeni uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie elektronicznej.

Wymagania techniczne:

  • laptop/komputer z głośnikiem i mikrofonem/smartfon,
  • stabilny dostęp do Internetu.
  • przeglądarka internetowa (preferowana Google Chrome),

Uczestnictwo w szkoleniu potwierdzone jest imiennym zaświadczeniem.

Realizacja kursu uzależniona jest od ilości osób zainteresowanych powyższą tematyką.

 

Należność  po wcześniejszym potwierdzeniu terminu realizacji szkolenia przez Biuro Oddziału prosimy kierować na nasze konto w PKO BP S.A. O/O Olsztyn 68 1020 3541 0000 5902 0010 8902

ul. Kajki 10/12
10-547 Olsztyn

kom. 518 694 427 (pon., wt. pt.)
kom. 518 694 495

biuro@olsztyn.skwp.pl

PKO BP S.A. O/O Olsztyn 68 1020 3541 0000 5902 0010 8902