TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA
- 29 marca 2025 r. od godz. 09.00 do 14.00
- Szkolenie prowadzone jest w formule on-line, (tzw. webinar). Każdy uczestnik dzień wcześniej otrzyma link z dostępem do platformy.
Każda działalność gospodarcza jest nieodłącznie związana z ryzykiem, które obok czynników trudnych do
przewidzenia stanowi element niepewności. Istnienie ryzyka wiąże się z podejmowaniem decyzji zarządczych, mimo
iż menedżerowie dysponują niepełną informacją w zakresie całkowitego określenia i oceny czynników, które mogą
wystąpić w przyszłości, a mają istotny wpływ na przesłanki, będące podstawą podejmowanej decyzji. Permanentną
cechą towarzyszącą prowadzeniu działalności gospodarczej w czasach niepewności, ryzyka i niepełnej informacji
jest występujące zjawisko zwane kryzysem
CEL SZKOLENIA
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności radzenia sobie z finansami
przedsiębiorstwa w czasach kryzysu, z którym permanentnie mamy do czynienia: kryzys finansowy, covid, wojna
w Ukrainie, rosnąca inflacja. Umiejętność obchodzenia się z przeciwnościami jest szczególnie ważna, kiedy żyjemy
w czasach zmian, które dla wielu osób następują w szybkim tempie, a naszym strategicznym celem jest dążenie do
wzrostu wartości dodanej dla właścicieli!
ADRESACI SZKOLENIA
Szkolenie skierowane jest do osób zajmujących się finansami przedsiębiorstwa na każdym poziomie zarządzania,
począwszy od stanowisk operacyjnych (specjaliści ds. finansów, controllingu i księgowości), a skończywszy na
stanowiskach zarządczych (dyrektor finansowy, członek zarządu odpowiedzialny za finanse przedsiębiorstwa)
i nadzorczych (członek rady nadzorczej).
PROWADZĄCY SZKOLENIE
Prowadzącym szkolenie jest dr nauk ekonomicznych Wojciech Naruć, absolwent Szkoły Głównej
Handlowej w Warszawie, wieloletni praktyk (Członek Zarządu i Rad Nadzorczych, dyrektor
finansowy – CFO, controller finansowy, główny księgowy), specjalizujący się w zarządzaniu
finansami przedsiębiorstwa, controllingu, rachunkowości finansowej i podatkach, a także we
wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań biznesowych. Adiunkt w Uniwersytecie Szczecińskim oraz
członek i wykładowca Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.
METODY PRACY
Proces kształcenia na szkoleniu realizowany jest w formie prezentacji omawianych zagadnień z wykorzystaniem
case study. Szkolenie polega na zdalnym i interaktywnym uczestnictwie w zajęciach poprzez platformę Microsoft
Teams. Każdy uczestnik otrzyma link z dostępem do platformy. Do wzięcia udziału w szkoleniu niezbędny jest
komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do internetu, kamerą i mikrofonem.
MATERIAŁY SZKOLENIOWE
W czasie zajęć wykorzystywane są autorskie materiały dydaktyczne przygotowane przez trenera.
Uczestnik szkolenia otrzyma:
- materiały informacyjne obejmujące prezentowane na szkoleniu slajdy,
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
OGÓLNA AGENDA SZKOLENIA*
- Ryzyko i jego wpływ na finanse przedsiębiorstwa.
- Koniunktura i jej cykliczność.
- Przyczyny i objawy kryzysu oraz jego wpływ na kondycję ekonomiczną przedsiębiorstwa.
- Optymalizacja a restrukturyzacja kosztów.
- Kapitał obrotowy a płynność finansowa przedsiębiorstwa.
- Rola controllingu w zarządzaniu finansami przedsiębiorstwa w warunkach spowolnienia gospodarczego i recesji.
*) Agenda może ulec nieznacznym zmianom, bez wpływu na jakość i zakres szkolenia.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE
Do wzięcia udziału w szkoleniu niezbędny jest komputer stacjonarny, laptop, tablet lub telefon komórkowy z obsługą dźwięku.
WAŻNE Opłatę za kurs należy uiścić dopiero po mailowym potwierdzeniu realizacji szkolenia przez pracownika biura.
Cena obejmuje:
- wykład wraz z autorskimi materiałami szkoleniowymi
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
materiały i zaświadczenie zostaną wysłane na adres mailowy uczestnika.
Należność po wcześniejszym potwierdzeniu terminu realizacji szkolenia przez Biuro Oddziału prosimy kierować na nasze konto w PKO BP S.A. O/O Olsztyn 68 1020 3541 0000 5902 0010 8902