Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur (KSeF) już od 1 lutego 2026 r.
03 grudnia 2025r. w godzinach 9:00 - 15:30 (8 godz. wykładowych)
Cel szkolenia:
Planowany termin wejścia w życie obowiązków związanych z KSeF, tj. 01 luty 2026 r. został potwierdzony. Odpowiednie przygotowanie się do KSeF będzie wielkim, a przy tym kosztownym wyzwaniem. Aby zdążyć w terminie należy zacząć już teraz…
Szkolenie obejmuje zapoznanie z przepisami prawa regulującymi KSeF oraz przedstawienie propozycji scenariusza wdrażania KSeF przez podatników.
Adresaci szkolenia:
Grupa docelowa – około 3 mln podatników w rozumieniu art.15 ustawy VAT (także zwolnionych).
Wykładowca: Leszek Lewandowicz - doradca podatkowy, wykładowca w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce, Sekretarz Zarządu Głównego SKwP oraz Sekretarz Oddziału Wielkopolskiego w Poznaniu. Doświadczony praktyk, który jest na bieżąco ze wszystkimi zmianami podatkowymi.
Program:
- Obligatoryjny KSeF – zasady funkcjonowania.
2. Terminy wejścia w życie obligatoryjnego KSeF w zakresie wystawiania i odbierania faktur, w tym odroczenie niektórych obowiązków.
3. Podatnicy zobowiązani do wystawiania i odbierania faktur poprzez KSeF.
4. Prawidłowe wystawienie i udostępnienie faktury w zależności od statusu nabywcy
5. Wystawianie faktur w trybie „online” i „offline”.
6. Faktury VAT-RR w KSeF.
7. Identyfikator faktury w przelewach od 1 stycznia 2027 r.
8. Kary i sankcje.
9. Jak zacząć przygotowania się do KSeF oraz propozycja harmonogramu wdrożenia - KSeF – korzyści, ryzyka, wyzwania, problemy…
11. Pytania uczestników.
W ramach szkolenia zapewniamy:
- udział w szkoleniu, możliwość zadawania pytań,
- materiały szkoleniowe,
- zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu.
OPŁATA
- 480,00 zł od osoby
- 458,00 zł brutto od osoby - cena dla członków SKwP ze składką opłaconą przez co najmniej ostatnie dwa lata
Opłatę prosimy uiścić po otrzymaniu zawiadomienia z potwierdzeniem realizacji szkolenia.
Szczegóły organizacyjne przy szkoleniu on-line:
- Zajęcia prowadzone przez Internet, za pomocą specjalnej platformy ClickMeeting umożliwiającej komunikację pomiędzy wykładowcą a uczestnikami, pozwalającej także na zadawanie pytań wykładowcy na czacie.
- na wskazany adres e-mail uczestnik otrzyma zaproszenie do spotkania video z wykładowcą za pośrednictwem programu/aplikacji ClickMeeting, prosimy o podawanie własnego adresu e-mail.
- Zgłoszeni uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie elektronicznej.
Wymagania techniczne:
- laptop/komputer z głośnikiem i mikrofonem/smartfon,
- stabilny dostęp do Internetu.
- przeglądarka internetowa (preferowana Google Chrome),
CENA OBEJMUJE
- wykład wraz z autorskimi materiałami szkoleniowymi
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Materiały i zaświadczenie zostaną wysłane na adres mailowy uczestnika.
Realizacja kursu uzależniona jest od ilości osób zainteresowanych powyższą tematyką.
Należność po wcześniejszym potwierdzeniu terminu realizacji szkolenia przez Biuro Oddziału prosimy kierować na nasze konto w PKO BP S.A. O/O Olsztyn 68 1020 3541 0000 5902 0010 8902
Serdecznie zapraszamy!
Bądź na bieżąco – zapisz się do naszego newslettera, żeby