Miejsce pracy: Olsztyn

Zakres obowiązków:

- Kompletacja dokumentów księgowych,
- Księgowanie faktur zakupowych, magazynowych i kosztowych krajowych, importowych,
- Księgowanie faktur sprzedaży - krajowe,
- Księgowanie wyciągów bankowych, raportów kasowych i rozliczanie płatności,
- Realizacja czynności związanych z zamknięciem miesiąca w podatku dochodowym i podatku VAT oraz wsparcie przy przygotowywaniu deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych.

Wymagania:

- Komunikatywność,
- Umiejętność podejmowania decyzji,
- Systematyczność, sumienność  i dobra organizacja pracy,
- Znajomość zagadnień z zakresu podatku VAT oraz podatku dochodowego od osób prawnych i     fizycznych,
- Zdolności analitycznego myślenia,
- Wskazana znajomość oprogramowania Symfonia ERP,

Oferujemy:

- Odpowiedzialne stanowisko w stabilnej, prężnie rozwijającej się i  innowacyjnej firmie z zakresu nowych technologii,
- Możliwość rozwoju osobistego, udział w ciekawych projektach,
- Jasne i stabilne warunki pracy,
- Możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz,
- Pakiet benefitów (ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do aktywności sportowej).

Kontakt odnośnie oferty:  517 292 686

Kajki 10/12
10-547 Olsztyn

kom. 518 694 495
kom. 518 694 427

biuro@olsztyn.skwp.pl

PKO BP S.A. O/O Olsztyn 68 1020 3541 0000 5902 0010 8902